پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 32557 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دوربرگشت لیگ دسته فوتبال کشور، تیم شهرداری بندرعباس، نفت وگاز گچساران را با شکست بدرقه کرد. تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، عصر یکشنبه در دوربرگشت لیگ دسته فوتبال کشور مقابل تیم شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرد. به گزارش صدای باشت، تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم از دور برگشت […]

دوربرگشت لیگ دسته فوتبال کشور،

تیم شهرداری بندرعباس، نفت وگاز گچساران را با شکست بدرقه کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، عصر یکشنبه در دوربرگشت لیگ دسته فوتبال کشور مقابل تیم شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش صدای باشت، تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، مقابل شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرد.
در دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور مصاف تیم‌های شهرداری بندرعباس و نفت وگاز گچساران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید، گل تیم شهرداری بندرعباس توسط ایمان شوریابی به ثمر رسید.
در نیمه نخست این دیدار دوتیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند.

نیمه نخست گلی از دروازه ها رد نشد اما در نیمه دوم تیم شهرداری بندرعباس با یک بازی هجومی چند موقعیت گل زنی را بدست آورد و دردقیقه ۵۴ می توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد که هادی دهقانی توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبید. وسرانجام دردقیقه ۹۰+۳ روی سانتر جهانبخش خبر که از جناح چپ روی دروازه حریف ارسال کرد.

ایمان شوریابی با ضربه سر زیبا قفل دروازه نفتی را باز کرد با این برد شهرداری بندرعباس با ۲۹ امتیاز به صدر جدول گروه اول صعود کرد.

تیم شهرداری بندرعباس در گروه اول با تیم‌های سپید رود رشت، چوکاتالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلامشهر، شهرداری بم، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر ، نفت وگاز گچساران و شهدای بابلسر هم گروه است

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید