دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 60064 |
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

برگزاری مسابقات ورزشی در باشت ویژه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر، مسابقات فوتسال در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان با حضور مربیان و ورزشکاران، دانش آموزان و اولیا درسالن ورزشی اداره ورزش و جوانان در باشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای […]

برگزاری مسابقات ورزشی در باشت ویژه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر، مسابقات فوتسال در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان با حضور مربیان و ورزشکاران، دانش آموزان و اولیا درسالن ورزشی اداره ورزش و جوانان در باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر به همت هیئت فوتبال شهرستان باشت در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان با حضور ورزشکاران و دانش آموزان و اولیا در باشت برگزار شد.

مهدی صادقی رییس هیئت فوتبال شهرستان باشت با حضور در این همایش ورزشی اظهار کرد: افزایش تحرک و نشاط در ورزشگاه وخانواده‌ها، از جمله اهدافی است که هیئت فوتبال شهرستان با انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و دهه فجر مسابقات تیم فوتسال بوستان قهرمانی را اذعان خود کرد این مسابقات با حضور ۴ تیم برگزار شد در پایان از کمیته فوتسال شهرستان آقای صمدیان تقدیر شد و تیم های اول و دوم لوح وکاپ اهدا شد

رییس هیئت فوتبال شهرستان باشت افزود: در این مسابقات ورزشی تیم‌های جداگانه و طی قسمت‌های مختلف ورزشی به رقابت پرداختند و باعث شد تا روزی شاد برای ورزشکاران رقم بخورد‌.

پایان پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید