پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2081 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ | ارسال توسط :
۰
8
ارسال به دوستان
پ

برنامه های دهه کرامت در باشت اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت نادر گرامی رابط دفتر آستان قدس رضوی شهرستان باشت در حاشیه جشن عفاف و حجاب در باشت گفت:جشن بزرگ دهه کرامت روز دوشنبه هفدهم تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در چمن ورزشی تختی برگزار می شود. گرامی همچنین […]

برنامه های دهه کرامت در باشت اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت نادر گرامی رابط دفتر آستان قدس رضوی شهرستان باشت در حاشیه جشن عفاف و حجاب در باشت گفت:جشن بزرگ دهه کرامت روز دوشنبه هفدهم تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در چمن ورزشی تختی برگزار می شود.
گرامی همچنین از برگزاری آئین پیاده روی بانوان فاطمی روز سه شنبه هجدهم تیرساعت ۶عصر از میدان مادر بطرف امامزاده محمود (ع) خبر داد.
وی اظهار داشت: آئین شب شعر رضوی با همکاری حوزه هنری و اداره ارشاد اسلامی از دیگر برنامه دهه کرامت در این شهرستان است.
دیدار با خانواده معظم شاهد، گرامی اظهار کرد کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت این دهه به استان سفر خواهد تا کسانی توقیق زیارت حضرت امام رضا (ع) نصیبشان نشده بتوانند زمینه زیارت از راه دور یا از بعید را برای این فشر فراهم کنند گرامی استقبال از خادمان آستان رضوی در روز جمعه بیست و یکم تیر پیش از خطبه های نماز جمعه ، جشن میلاد امام رضا (ع)،در روز شنبه بیست و دوم تیر از دیگر برنامه های دهه کرامت در این شهرستان است.گرامی متذکر شد: برنامه های از طریق همین رسانه به اطلاع مردم شهرستان باشت می رسد.
خبرنگار : فتح الله پوران پور

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید