پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2401 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

اولین جشنواره مالک اشتر به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد و از رده های برتر این شهرستان تجلیل شد. فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت در این آیین ضمن خوشامدگویی به معاون هماهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان حاضر در این برنامه گفت: هدف از جشنواره مالک اشتر تقدیر از رده های […]

اولین جشنواره مالک اشتر به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد و از رده های برتر این شهرستان تجلیل شد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت در این آیین ضمن خوشامدگویی به معاون هماهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان حاضر در این برنامه گفت: هدف از جشنواره مالک اشتر تقدیر از رده های برتر سپاه و بسیج است که از سطح پایگاه تا بالاترین سطوح نیروهای مسلح هرساله برگزار می شود که امیدواریم نمایندگان شهرستان باشت تا مرحله آخر پیش بروند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت سرهنگ سید علی رضا زاده افزود: مرحله بعد جشنواره مالک اشتر مرحله استانی است که نفرات برتر مشخص و به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
وی بیان کرد: جشنواره مالک اشتر بر اساس شاخص هایی نامگذاری شده و نفرات برتر این جشنواره نیز براساس معیار هایی مشخص و معرفی می شوند که این شاخص ها را رهبر معظم انقلاب در بیانات خود درباره مالک اشتر بیان کرده و فرموده اند؛” مالک اشتردر بصیرت و شناخت صراط مستقیم، در عزم راسخ، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت، شجاعت و قدرت فرماندهی و در عین حال در معنویت، تقوا و تواضع برجسته و الگو است و فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران این حالات و روحیات عالی را در خود تقویت کنند”.
رضا زاده گفت: رهبر انقلاب در خصوص جشنواره مالک اشتر و پیشرفت در کارها نیز بیان می کند که ” لازمه پیشگامی در موفقیت ها استمرار حرکت رو به جلو و بدون توقف است بنابراین در هر بخش و مسئولیت که وظیفه برعهده دارید بی وقفه و مستمر تلاش کنید”.
وی ابراز داشت: حوزه های موفق بر اساس شاخص هایی مشخص شده اند و این جای خوشحالی است که خواهران در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و بسیج پیشرفت داشته اند و در این جشنواره مالک اشتر اکثر آنها خانم هستند.
رضا زاده بیان کرد: حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان باشت در عرصه های گوناگون حضور فعال دارند و در سنوات مختلف که نظارت های ستادی و تخصصی صورت گرفته در استان در رده اول یا دوم هستند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت عنوان کرد: اقشار بسیج به ویژه قشر پزشکی یکی از قشرهای موفق بود که مدتی راکد بود اما با تغییر و تحولی که از نیمه سال ۹۷ صورت گرفت توسط این قشر در اعزام اردوهای جهادی و گروه های سلامت در مناطق محروم خدمات زیادی انجام شده است.
وی گفت: پایگاه مقاومت شهدای گمنام بهره عنا که به عنوان پایگاه الگوانتخاب کرده ایم در همه برنامه ها و رزمایش ها فعال بود و همه ساله در ایام عید با ورود گردشگران به بهره عنا بی نظمی هایی بوجود می آمد اما از سال ۹۷ که گشت های مردم محور را فعال کردیم یکی از فعال ترین پایگاه ها بود و کوچکترین بی نظمی در این منطقه بوجود نیامد.
رضا زاده بیان کرد: پایگاه شهید محلاتی از دیگر پایگاه هایی است که تا حدودی راکد بود و با تغییر و تحولاتی که صورت گرفت فعال وکارهای بسیاری انجام می دهد و تجمعات خوبی برگزار می کند که از آن راضی هستیم و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
وی افزود: افرادی که در این جشنواره تجلیل خواهند شد کسانی هستند که در سال ۹۷ کارهای شاخص و فعالیت های زیادی انجام داده اند.
رضا زاده گفت: مستندات رده هایی را که پایگاه ها به ما معرفی کردند را با حضور در حوزه های مقاومت بررسی کردیم که برخی مستندات کافی نبود و اگر فرد یا پایگاهی مورد تجلیل قرار نمی گیرد به خاطر این است که یا مستندات خود را ارسال نکرده یا مستندات آنها ضعیف بوده زیرا باید در مراحل بالاتر با هم رقابت کنند .
وی افزود: حلقه ای در مسجد الرسول باشت داریم که هر هفته برنامه هایش برگزار می شود و پایگاهایی داریم که به طور مرتب برنامه های خود را اجرا و در سطح استان نیز فعال هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: از زحمات همه همکاران در سپاه شهرستان باشت و شورای تامین و همه کسانی که در برقرای نظم و امنیت شهرستان نقش دارند تقدیر می کنم.
داریوش مثنوی بیان کرد: مالک اشتر از یاران صدیق امیرالمومنین علی (ع) بود و شخصیت بزرگی داشت که از بصیرت، فهم و درایت بالایی برخوردار بود.
وی بیان کرد: جشنواره مالک اشتر فرصتی برای پاسداشت فرصت ها است و از جشنواره سال گذشته تا جشنواره امسال که عملکرد یکساله سال ۹۷را مورد ارزیابی قرار می دهیم و در سال ۹۸ و الان دور هم جمع شدیم بخشی از کارها را موفق شدیم انجام دهیم و برخی را نیز موفق نشدیم واین جشنواره فرصتی است که موفقیت ها و شکست ها را مرور و برای پیشرفت تلاش کنیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبر انقلاب دو منظور کلی در فضای کار سپاه و بسیج از ما انتظار دارد و مهمترین رسالت سپاه و بسیج پاسداری از ارزش ها انقلاب است حرکت پیش رونده و پیش برنده است .
مثنوی ابراز داشت: کسی که از فرصت ها خوب استفاده می کند هم حرکت رو به جلو دارد و دیگران را به سمت اهداف متعالی نظام هدایت می کند و هم حرکت خودش رو به جلوست.
وی عنوان کرد: پیش روندگی ما زمینه پیش برندگی است و اگر پاسدار و بسیجی در مسیر حرکت انقلاب در جا نزند پیش رونده است.
مثنوی افزود: جشنواره مالک اشتر فرصتی است که خود را کنکاش کرده و پیش روندگی و پیش برندگی را مدیریت کنیم و به تعالی برسیم.

خبرنگار فتح الله پوران پور

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید