پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 38064 |
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

انتصابات مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از روسای ادارات شروع شد طی حکمی از سوی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا منصوب شد. حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب حاتم محسنی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

انتصابات مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از روسای ادارات شروع شد

طی حکمی از سوی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا منصوب شد.

حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب حاتم محسنی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خبر داد.

به گزارش صدای باشت به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب حاتم محسنی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خبر داد.

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:در حکمی و به امضای عین الله دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ،حاتم محسنی از کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا منصوب و از خدمات چند ساله مهدی نظری رئیس قبلی اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا تقدیر و تجلیل شد .

آئین تودیع و معارفه رئیس و سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا صبح امروز پنج شنبه ۳خرداد ماه و با حضور نصرت زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی ،خوبی مشاور جرایی سرپرست اداره کل ،افتخار مسئول حراست اداره کل و حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان برگزار شد .

در حکم انتصاب حاتم محسنی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا که به امضای عین الله دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان رسیده آمده است :

جناب آقای حاتم محسنی

سلام علیکم

پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)احتراما به موجب این ابلاغ جنابعالی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان دنا تعیین می گردید .

امید است امور محوله را با هماهنگی مسئولین ذیربط به نحو احسن انجام دهید . موفق و موید باشید .

عین الله دهقان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید