جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 65126 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

آیین کلنگ زنی اورژانس ۱۱۵ شهری باشت برگزار شد. رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت:این پروژه به مساحت ۳۵۵ متر مربع و با زیربنای ۱۵۵ متر با اعتباری ۲۵ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی استان احداث خواهد شد‌. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،با حضور رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه […]

آیین کلنگ زنی اورژانس ۱۱۵ شهری باشت برگزار شد.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت:این پروژه به مساحت ۳۵۵ متر مربع و با زیربنای ۱۵۵ متر با اعتباری ۲۵ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی استان احداث خواهد شد‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ،با حضور رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه باشت، هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی ومدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری باشت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۳۵۵ و زیر بنای ۱۵۵ متر مربع به زمین زده شد.

نکویی رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در این کلنگ زنی اظهار داشت: امروز توفیقی شد به مناسبت کلنگ زنی پایگاه اورژانس شهری شهر باشت در این شهرستان حضور پیدا کنیم.
نکویی افزود:ما در راستای توسعه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی که بخش عمده‌ای از خدمات سلامت را در دستگاه سلامت به عهده اورژانس پیش بیمارستانی هست حضور پیدا کردیم و پایگاه اورژانس شهری را کلنگ زنی کنیم.
وی عنوان کرد:ما در مجموع در سطح استان ۵۴ پایگاه اورژانس داریم که تعداد سه پایگاه در شهرستان باشت مستقر است ۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه شهری است.
وی تصریح کرد:پایگاه شهری ،شهر باشت از لحاظ جانمایی در نقطه مرکز شهر مستقر بوده که به لحاظ فضای فیزیکی نیازمند توسعه و ایجاد یک پایگاه با زیرساخت مناسب و بر اساس استانداردهای سازمان اورژانس کشور بوده است.
رئیس اورژانس استان خاطر نشان کرد: با همکاری مدیران شهرستانی و دانشگاه علوم پزشکی استان این اتفاق میمون و مبارک در راستای خدمات دولت شهید جمهور شهید رئیسی در این روز خاص در چهلم شهید جمهور امروز کلنگ زنی شد و انشاالله بتوانیم در این مکان مناسب خدمات مطلوب و باکیفیت در شهر باشت و شهرستان باشت ارائه دهیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید