پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 10739 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ | ارسال توسط :
۰
6
ارسال به دوستان
پ

آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور شرکت می‌کند. روابط‌ عمومی هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم بانوان ارومیه به عنوان نماینده استان در مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با نام “همیاری” شرکت خواهد کرد. به گزارش صدای باشت ابراهیم خداجو گفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم […]

آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور شرکت می‌کند.

روابط‌ عمومی هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم بانوان ارومیه به عنوان نماینده استان در مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با نام “همیاری” شرکت خواهد کرد.

به گزارش صدای باشت ابراهیم خداجو گفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۰ تیم و در یک مرحله به میزبانی شاهرود در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات از سوم بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و هر تیم می‌تواند از ۱۶ بازیکن و چهار نفر به عنوان کادر فنی استفاده کند.

خداجو اضافه کرد: بنابر آیین‌نامه مسابقات، بازیکنانی که به بیماری کرونا مبتلا باشند حق شرکت در مسابقات را ندارند و با توجه به اینکه مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود هیچ مسابقه‌ای امکان تعویق نخواهد داشت.

مس پاریزی کرمان، لوله‌گستر اسفراین، آتریسا تهران، نام آوران نوشهر، ملایر، زغال‌سنگ البرز شرقی شاهرود، همیاری ارومیه، اورانیان تهران، شیشه قزوین و نفت و گاز گچساران تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در فصل جاری است.

در فصل گذشته لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور، تیم‌های ریف اصفهان و شقایق دشت بوشهر با کسب مقام‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کردند.

تیم بیرثانیه ارومیه نیز به عنوان نماینده استان آذربایجان‌غربی در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بود که در نهایت به عنوان سوم دست یافت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید