پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2285 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۰۵ | ارسال توسط :
۰
4
ارسال به دوستان
پ

آخرین وضعیت تغییر ساعات کار ادارات در کهگیلویه و بویراحمد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس دستورالعمل وزارت کشور، ساعات کار ادارات دولتی تنها در چهار استان جنوبی کشور بدلیل افزایش دما و افزایش میزان مصرف انرژی تغییر می کند. وی استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر […]

آخرین وضعیت تغییر ساعات کار ادارات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس دستورالعمل وزارت کشور، ساعات کار ادارات دولتی تنها در چهار استان جنوبی کشور بدلیل افزایش دما و افزایش میزان مصرف انرژی تغییر می کند.
وی استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان را استان هایی برشمرد که ساعات کار ادارات آنها براساس دستورالعمل وزارت کشور تغییر کرده است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساعات کار ادارات در این استان به همان روال سابق یعنی از هفت و ۱۵ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
گوهرگانی با بیان اینکه کارکرد میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس آمارهای وزارت نیرو نسبت به سایر استان های کشور بالا نیست، تصریح کرد: از سویی ۴۸ درصد جمعیت استان ما نیز براساس آمارهای سازمان برنامه و بودجه در مناطق سردسیری سکونت دارند.
وی گفت: تغییر ساعات ادارات مختص استان هایی است که هم آمار جمعیتی آنها در مناطق گرمسیری بالا بوده و هم میزان مصرف انرژی در آن استان ها نگران کننده باشد.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه ساعات کار ادارات در این استان دیگر تغییر پیدا نمی کند، یادآورشد: تمامی ادارات ملزم به رعایت دستورالعمل وزارت کشور بوده و در وقت اداری عنوان شده در محل کار خود حاضر باشند.
گوهرگانی افزود: اداراتی که در وقت اداری خود بازگشایی نشوند تخلف از قانون داشته و با آنان براساس قانونی برخورد می شود
انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید