شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3142 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ | ارسال توسط :
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به مناسبت هفته دفاع مقدس ۸ عنوان برنامه هنری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشت عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبرداد. به گزارش خبرنگار صدای باشت ، شریف اسلامی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ترویج […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس
۸ عنوان برنامه هنری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشت عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبرداد.
به گزارش خبرنگار صدای باشت ، شریف اسلامی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ترویج و تبیین پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با زبان هنر یکی از مهمترین رسالتهای حوزه هنری به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی است.

اسلامی با بیان اینکه این نهاد در طول سال و در بخش تولید آثار هنری و اجرای برنامه های هنری فعالیت می کند و دست آوردهای خوبی نیز در این زمینه داشته است، تصریح کرد: تولید و نشر کتب ادبیات پایداری، تولید فیلم، موسیقی، آثار تجسمی، نماهنگ و تئاتر با موضوع ایثار و مقاومت از مهمترین رویکردهای این نهاد در طول سال است.

اسلامی با اشاره به ویژه برنامه های هفته مقدس، گفت: اجرای نمایش آیینی و میدانی طریق القدس یکی از مهمترین برنامه های این هفته بوده و یک نمایش میدانی با تلفیقی از تعزیه و عملیات طریق القدس اجرا می شود.

رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در شهر باشت و خاطره گویی دفاع مقدس توسط ایثارگران در مدارس شبانه روزی از دیگر برنامه های این هفته است که توسط این مرکز اجرا می شود.

وی افزود: همچنین یک موشن گرافی با موضوع نقش مردم استان در دفاع مقدس با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فتح استان تولید شده و در فضای مجازی توزیع خواهد شد.

اسلامی گفت: تولید کلیپ خاطرات شش آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس و همچنین کلیپ شعر خوانی با موضوع ایثار و شهادت برای فضای مجازی از دیگر برنامه های این هفته حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری استان راه اندازی غرفه تولیدات هنری دفاع مقدس در نمایشگاه استانی دفاع مقدس در کنگره سرداران شهید، اکران فیلمهای دفاع مقدس در مدارس و روستاها و معرفی کتابهای تولیدی ادبیات پایداری را از دیگر برنامه های حوزه هنری در این هفته دانست.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید