شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 59084 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه کبری ( س) باشت برگزار شد یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) باشت پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه کبری( س) به مناسبت هفته بسیج در مکان فاطمیه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، باحضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان وبیسجیان وعموم مردم […]

یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه کبری ( س) باشت برگزار شد

یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) باشت پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه کبری( س) به مناسبت هفته بسیج در مکان فاطمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ، باحضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان وبیسجیان وعموم مردم برگزار شد. حجت‌الاسلام بلادی امام جمعه موقت باشت در این یادواره ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج موهبتی است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی ایجاد گردید تا به پشتوانه ولایت فقیه تمامی فتنه های دشمنان با همراهی و مشارکت مردم، خنثی و نقش بر آب گردد.

وی افزود: بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

حجت‌الاسلام بلادی ادامه داد: بسیج همیشه در کنار مردم بوده و مایه افتخار نظام است چرا که در لحظات حساس همچون ۸ سال دفاع مقدس با اقتدار از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز می بینیم که در عرصه‌ های مختلف دیگری همچون عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی کشور در حال تلاش است

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید