شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 2078 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ | ارسال توسط :
۰
6
ارسال به دوستان
پ

گندم کاران کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ میلیارد ریال از دولت طلب دارند. مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گندم کاران مناطق گرمسیری استان ۴۵ میلیارد ریال از دولت طلب دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت علی صادق فروزنده گفت تاکنون ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن گندم از گندم کاران […]

گندم کاران کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ میلیارد ریال از دولت طلب دارند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گندم کاران مناطق گرمسیری استان ۴۵ میلیارد ریال از دولت طلب دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت علی صادق فروزنده گفت تاکنون ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن گندم از گندم کاران شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بهمئی، لنده، چرام و باشت خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه بهای گندم خریداری شده بیش از یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: از این مبلغ تاکنون یک هزار میلیارد ریال پرداخت شده و ۴۵ میلیارد ریال دیگر باقی مانده است.
فروزنده با بیان اینکه بزودی طلب گندم کاران استان پرداخت می‌شود، ابراز کرد: امسال ۷۰۰ میلیون تومان کرایه حمل از مزرعه تا مراکز خرید ملکی به کشاورزان گندم کار پرداخت شده که در واقع کمک خوبی به آنان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد تعداد محموله‌های تحویل گرفته شده را ۱۴ هزار مورد عنوان کرد و افزود: خرید گندم در دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا به تازگی آغاز شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای سازمان جهاد کشاورزی باید بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان دو شهرستان بویراحمد و دنا خریداری و ذخیره سازی شود.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید