شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 6107 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط :
۰
2
ارسال به دوستان
پ

نفرات برتر مسابقه عکس با موضوع ” درخانه می مانیم” مشخص شدند. مسابقه مجازی عکس “در خانه می مانیم” حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش صدای باشت ،رئیس حوزه هنری گفت:این مسابقه به صورت مجازی و در سطح استانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،با […]

نفرات برتر مسابقه عکس با موضوع ” درخانه می مانیم” مشخص شدند.

مسابقه مجازی عکس “در خانه می مانیم” حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با اعلام نفرات برتر
به کار خود پایان داد.
به گزارش صدای باشت ،رئیس حوزه هنری گفت:این مسابقه به صورت مجازی و در سطح استانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ،با هدف جلب مشارکت هنرمندان و استفاده از ظرفیت هنر در ترویج فرهنگ مقابله با شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب آوری با تاکید بر در خانه ماندن مردم در فروردین ماه امسال برگزار شد.

شریف اسلامی بیان داشت: فراخوان عمومی مسابقه هفتم فروردین ماه منتشر شد و شرکت کنند گان تا ۲۵فروردین ماه مهلت داشتند تاآثار خود را در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای وعکاسی با گوشی موبایل به دبیرخانه ارسال نمایند.

اسلامی افزود: تعداد ۴۰۰اثر در دو بخش به دبیر خانه مسابقه رسید و پس از داوری این آثار توسط هیات داوران متشکل از حسن غفاری،اسحاق آقایی، و حسن فتاحیان سه اثر در بخش موبایل و سه اثر در بخش دوربین عکاسی برگزیده و معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در بخش دوربین عکاسی نفر اول “علی خسروانی” از یاسوج لوح افتخار و مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم “وحید میرزایی” از گچساران لوح افتخار و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم “علی شفیعیان” از یاسوج لوح افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی به عنوان نفرات برگزیده این انتخاب شدند.

اسلامی گفت: در بخش موبایل “سحر گرجی پور” از یاسوج، “عباس گودرزی” از سی سخت و “امیر حسین مهدویان” از یاسوج به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند که به هرکدام لوح افتخار و مبلغ دو میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود.

رئیس حوزه هنری استان یاد آورشد : آثاربرگزیده این مسابقه در صفحه اینستاگرام حوزه هنری قابل مشاهده است و پس از شکست ویروس منحوس کرونا نمایشگاهی از این آثار در سطح استان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید