شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 60746 |
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی در محل مصلی نماز جمعه باشت برپا شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت:به مناسبت دهه مبارک فجر ، میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی در محل مصلی نماز جمعه شهرستان باشت برگزار شد. مدیران ادارات ، روابط عمومی فرمانداری،کمیته امداد،بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، شهرداری […]

میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی در محل مصلی نماز جمعه باشت برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت:به مناسبت دهه مبارک فجر ، میز خدمت مدیران دستگاه های اجرایی در محل مصلی نماز جمعه شهرستان باشت برگزار شد. مدیران ادارات ، روابط عمومی فرمانداری،کمیته امداد،بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، شهرداری بوستان، بنیاد مسکن، شرکت توزیع برق، محیط زیست، دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و رزمندگان ،منابع اب شهرستان باشت در این برنامه با حضور در مصلی تماز جمعه به صورت مستقیم با مردم دیدار و گفتگو کرده و در جهت حل مسائل و مشکلات آنان گام برداشتند.

نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، مهمترین اهداف از برگزاری میز خدمت را افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مردم عنوان کرد و اظهارداشت: برگزاری میز خدمت در برطرف کردن مشکلات مردم، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی‌ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است.

میز خدمت اقدام موثری در راستای حل و بررسی مشکلات مردم است که بدون واسطه مشکلات و مطالبات خود را با مسئولان در میان می گذارند و مسئولان هم نسبت به پیگیری آنها اقدام می‌کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید