شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 64567 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جانشین سپاه ناحیه باشت: راه امام توسط رهبری حکیم و فرزانه ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد ، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی که در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار شد ابتدا بیان کرد: با وجود گذشته سه چهار دهه از ارتحال […]

جانشین سپاه ناحیه باشت:

راه امام توسط رهبری حکیم و فرزانه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت استان کهگیلویه وبویراحمد ، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی که در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار شد ابتدا بیان کرد: با وجود گذشته سه چهار دهه از ارتحال امام (ره) یاد و خاطر او همچنان زنده است و راهش توسط رهبری حکیم و فرزانه ادامه دارد.

جانشین سپاه ناحیه باشت بیان اینکه توصیه رهبر انقلاب این است که به زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام خمینی، بپردازیم افزود: جهان امروز شاهد است که پیام امام راحل به گوش همگان رسیده و وظیفه ما است که با تأمل و ژرف‌اندیشی رسالت امام را ادامه بدهیم.

وی با نام بردن از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به عنوان کسی که احیاگر گفتمان و راه امام خمینی بود گفت: وی حقیقتاً پرورش یافته مکتب اصیل معمار کبیر انقلاب بود و در نهایت نیز در این جان شیرین خود را تقدیم نظام و اسلام کرد.

جانشین سپاه ناحیه شهرستان باشت با اشاره به دستاوردها و آرمان‌های رهبر فرزانه و فقید انقلاب، خمینی کبیر گفت: یکی از برکات انقلاب احیای مردم سالاری دینی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی و معارف دینی است که امروز نیز ثمرات آن را می‌بینیم و با وجود شهادت آیت الله رئیسی سریع مقدمات برگزاری انتخابات فراهم می‌شود که این‌ها علاوه بر برکات انقلاب نشانگر ادامه راه امام توسط رهبری فرزانه و حکیم و جانشینی شایسته برای امام راحل در کشور است.

سرگرد عبدی پور در پایان حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۸ تیر و انتخاب همراه با بصیرت گزینه اصلح را سبب تثبیت نظام و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن دانست.

پایان پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید