شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 6261 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با حکم فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد: سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد ( + عکس و حکم ) طی حکمی از سوی فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس امین محمدی گوهرگان به عنوان سرپرست امور آب و […]

با حکم فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد ( + عکس و حکم )

طی حکمی از سوی فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس امین محمدی گوهرگان به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت ؛طی حکمی از سوی فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس امین محمدی گوهرگان به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان باشت منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق مطلوب و به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان سرپرست امورآب وفاضلاب شهرستان باشت منصوب می‌شوید.
در ادامه این حکم آمده است: شایسته است با بهره گیری از امکانات، کارکنان متهعد و هماهنگی با واحدهای ستادی شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات لازم در خصوص خدمات رسانی به مردم شریف آن شهرستان معمول گردد.
گفتنی است؛ مهندس امین محمدی گوهرگان پیش از این و از سال ۱۳۹۵ تاکنون مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت را بر عهده داشت.
لازم به ذکر است که پس از مصوبه هیئت دولت مبنی بر یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استانها، ادارات و مدیریت‌های تابعه این شرکت در شهرستان‌ها نیز یکپارچه شدند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید