شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 2586 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ | ارسال توسط :
۰
6
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه باشت در نشست شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و به مناسبت های مختلف اشاره کرد و افزود: در ماه ذی الحجه چند مناسبت فرخند وجود دارد که پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، موسم حج، عرفه، عید قربان و عید غدیر خم از جمله انهاست. به […]

امام جمعه باشت در نشست شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و به مناسبت های مختلف اشاره کرد و افزود: در ماه ذی الحجه چند مناسبت فرخند وجود دارد که پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، موسم حج، عرفه، عید قربان و عید غدیر خم از جمله انهاست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست اهمیت دادن به مناسب های ماه ذی الحجه، کنارهم بودن اعضای شورای فرهنگ عمومی برای بیان مشکلات و مشارکت در برگزاری برنامه های این ایام است.
وی اظهار داشت: روزعرفه یکشنبه ۲۰ مرداد ، عید قربان روز دوشنبه ۲۱ مرداد و عید غدیرخم ۲۹ مرداد است که دعای روز عرفه در شهرستان باشت به محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از ساعت ۱۷ در حسینیه مرحوم کرمی برگزار می شود.
حجت الاسلام عبودی گفت: به منظور تبلیغ بیشترعید سعید غدیر، دسته شادی امامت در شهرستان باشت راه اندازی می شود واهل و امام جماعت هر مسجد زیر پرچم مخصوصی در این جشن حضور می یابند.
وی افزود: نمازعید سعید قربان نیز ۲۹ مرداد سالجاری از ساعت ۶:۳۰ صبح در شهرستان باشت اقامه خواهد شد. امام جمعه باشت در پایان از مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهت فعال کردن هیئت های مختلف ورزشی در شهرستان و از سعید محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار ی جلسات فرهنگ عمومی تقدیر و تشکر نمود .
دبیر نشست شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت نیز در این نشست ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و اعیاد پیش رو گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی براساس قانون در هرماه یک یا دوبار برگزار می شود و موضوع این نشست نیز برگزاری دعای عرفه و برنامه های عید قربان و غدیراست.
سعید محمودی بیان کرد: هر چه داریم ازعید قربان وغدیر بوده و وجود ما به خاطر وجود حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) است و هدف از خلقت ما شناخت این گنج های نهان است.
وی بیان کرد: برنامه هایی برای روزعرفه، عید قربان و عید غدیر در سطح شهرستان باشت برگزار خواهد شد.
محمودی گفت: این آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت است که با حضور بنده برگزار می شود و از همه اعضای شورا حلالیت می طلبم .
خبرنگار : فتح الله پوران پور

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید