شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 2918 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ | ارسال توسط :
۰
8
ارسال به دوستان
پ

افتتاح عملیات گازرسانی به روستای تنگ آب شهرستان باشت و تشکر ویژه استاندار از مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد انقلاب گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت رحمن خادم گفت: به مناسبت هفته دولت عملیات گازرسانی به روستای تنگ آب شهرستان باشت افتتاح شد. با حضور نماینده گچساران […]

افتتاح عملیات گازرسانی به روستای تنگ آب شهرستان باشت و تشکر ویژه استاندار از مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

انقلاب گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت رحمن خادم گفت: به مناسبت هفته دولت عملیات گازرسانی به روستای تنگ آب شهرستان باشت افتتاح شد.
با حضور نماینده گچساران و باشت، استاندار و معاونین، فرماندار شهرستان باشت و مدیرعامل شرکت گاز استان، مجموعه مدیران دستگاه ها، مردم و خانواده های معظم شهداء عملیات گازرسانی به روستای تنگ آب شهرستان باشت افتتاح شد.
در این آیین افتتاحی مدیر عامل شرکت گاز استان در جمع خبرنگاران و مردم گفت: شرکت گاز استان انقلاب بوجود آورده و خدمات قابل توجهی در دولت های یازدهم و دوازدهم مناطق محروم وصعب العبور انجام داده است.

مهندس خادم اظهار داشت: در سطح کشور تعداد ۲۸ هزار و ۱۹۶ روستا گازدار شده اند که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این خدمت رسانی و انقلاب گازرسانی ۷۰۸ روستا می باشد، همچنین سهم دولت تدبیر و امید در استان ۵۰ درصد یعنی ۳۵۷ روستا بوده که با جمعیت ۱۷ هزار و ۱۷۸ نفر در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام گرفته است.
وی در ادامه افزود: تعداد ۱۷۳ شهر در کشور از نعمت گاز برخوردار هستند که سهم استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۷ شهر هست که ۳ شهر با جمعیت هزار و ۷۸۸ نفر در دولت تدبیر و امید گازدار شده اند.
مدیر عامل گاز استان با اشاره به خدمات انجام گرفته در سطح استان یاد آور شد: یکی از شهرها و مناطق گازدار شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت و روستای تنگ آب می باشد که این روستا دارای ۳۰ خانوار و جمعیت ۱۲۵ نفری که عملیات گازرسانی با ۲ کیلومتر شبکه گذاری و اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰ میلیون ریال انجام گرفته است.
مهندس رحمن خادم افزود: ۸۹ درصد از خانوار های روستایی شهرستان باشت از نعمت گاز برخودار هستند و ۱۱ درصد دیگر واجد شرایط گازرسانی هستند که تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.
حبرنگار : فتح الله پوران پور

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید