شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3603 |
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۲۸ | ارسال توسط :
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تامین سالانه۴.۵ میلیون مترمکعب آب شرب با اجرای طرح آب شرب در باشت استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی باشت، با هدف تامین آب شرب به میزان ۴.۵ میلیون مترمکعب در سال اجرایی شده است. به گزارش صدای باشت ، حسین کلانتری بعدازظهر شنبه […]

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
تامین سالانه۴.۵ میلیون مترمکعب آب شرب با اجرای طرح آب شرب در باشت
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی باشت، با هدف تامین آب شرب به میزان ۴.۵ میلیون مترمکعب در سال اجرایی شده است.
به گزارش صدای باشت ، حسین کلانتری بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید وزیر نیرو از طرحهای شهرستانهای گچساران و باشت افزود: اجرای این طرح از سال گذشته با هدف تامین آب شرب به میزان ۴.۵ میلیون مترمکعب در سال آغاز شد.

وی بیان داشت: این طرح در راستای تامین آب برای مراکز جمعیتی اطراف و مرکز شهرستان باشت در افق ۱۴۲۵ اجرایی شده است.

کلانتری جمعیت بهره مند از اجرای این طرح را ۶۴ هزار نفری عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای تامین آب برای توسعه صنعت منطقه به میزان ۱.۱۳ میلیون مترمکعب و همچنین تامین آب کشاورزی به میزان ۲۳.۸ میلیون مترمکعب در سال اجرایی می شود.

وی اراضی بهره مند از اجرای این طرح سه هزار و ۳۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح ۹۷ هزار میلیون ریال و اعتبار مصوب سال جاری ۸۵ هزار میلیون ریال است.

استاندار مشخصات فنی طرح را شامل سد زیرزمینی و بندانحرافی باشت به ارتفاع ۸.۵ متر، ایستگاه پمپاژ شماره یک با ارتفاع تقریبی ۱۵۰ متر برای شرب و صنعت و ۱۷۰ متر برای کشاورزی عنوان کرد.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ شماره دو با ارتفاع تقریبی ۱۰۵ متر، تصفیه خانه شهر باشت، ۲۳ کیلومتر طول خط انتقال آب کشاورزی، ۱۱ کیلومتر طول خط انتقال شرب و صنعت و لوله فولادی با اقطار ۶۰۰ میلی‌متر تا ۱۶۰۰ میلی ‌متر است.

به گزارش خبرنگار صدای باشت ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در راستای افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه و بازدید از پروژه های در حال اجرا در کهگیلویه و بویراحمد امروز به استان سفر کرده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری تحلیلی صدای باشت در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید